dissabte, 27 de desembre del 2014

Editor de youtube

L'editor de youtube és una eina que proporciona Google per editar  i penjar vídeos amb gran facilitat. Té opció per retallar els vídeos, per posar títols, afegir música... També podem posar fotografies entre els vídeos o a mode de diapositives. Es pot fer de manera ràpida des de l'ordinador o des del telèfon mòbil.
Aquests vídeos es pengen al teu compte de youtube i tu decideixes si son públics o privats.


El meu vídeo és un muntatge que després vam utilitzar per l'exposició del treball d'identitat i territori, la meva companya Eva García i jo. Al principi surt ella ballant esbart amb el seu grup i després jo ballant hiphop al festival de les meves alumnes amb la meva companya d'equip i de feina.
Per mi ha estat fàcil editar-lo perquè el programa és molt senzill i tinc experiència editant vídeos, per tant, ho he pogut fer ràpidament. Algú que no en tingui tanta pràctica, és possible que el primer o segon vídeo els costi més, però de seguida trobaran la manera de fer-ho en un tres i no res.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada